Hej!

hej och välkomna till min blogg!! detta är lixom ingen vanlig blogg utan en blogg som jag fixar designer på till olika bloggar!
så om du vill ha en design gjord av mej så gör du såhär: 1 skriv ett mejl till mig där det står bloggens namn, ditt namn och om du har några speciella önskemål för din design som t.ex färg elr nåra speciella bilder, min e-mail är: [email protected].  2. vänta på svar från mig!! 3. öppna mailet med designen på. 4. aktivera designen!!
har du mer frågor kontakta mig!!!
förresten heter jag hanna och är en tjej på 15 vintrar!!
hoppas du är intresserad av en design  från mig! om du jag fixar en design till dig kommer jag även länka din blogg.
det kostar inget att "beställa"  en design!!
hoppas du är intresserad!!
kommer såklart blogga lite vanligt oxå men inte jätte mycket!!
skriver inge mer nu!
puss på er!♥
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0