Hej, ska dra och...

Hej, ska dra och shoppa lite med mamsen idag! vet inte vart än men skriver mer om det sen!  vill bara säga att ni får gärna en design av mig, läs mer om det i första inlägget.

har inte så mkt mer att säga, har länkat en blogg idag, nämligen sagahusberg.blogg.se
tjaa..., vet inte vad jag ska säga, har nyss ätit frulle!! orkar inte lägga upp en bild på min outfit, men jag har en grårandig pösig tröja med trekvarts ärmar, en lila sjal och ett par svarta leggings! håret inget specielt en hög toffs och ett svart diadem. smink: mascara och puder!!


ja, vi ska nog åka snart när mamma kommer hem, hon skulle bara fixa en sak med jobbet!
berättar sen vad jag köpte!  ska försöka få tag i ett var skor att ha! och även ett par inne gympaskor!


aja puss på er! <3 ♥





Kommentarer
Postat av: saga husberg

Visa någon design du gjort först :)

2011-04-09 @ 12:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0