Design!!

hej allesammans!!! han inte skriva mer igår men som nni vet var jag och handlade med mamma! vi var i haninge och i länna, jag köpte ett par jeans, en blå tröja med vita ränder och puffärm. jag fick tag i ett par skor, det blev ett par mörklila converse och ett par typ capputchino färgade ballerinor!


lovade saga husberg att jag skulle lägga ut en design som jag har gjort!

så det blir denna här nedan för, det var en jag gjorde till brunettbella.blogg.se för ganska länge sen, men såklart om man "beställer" en design av mig får man välja villka färger och vilket stuk det ska va och om jag gör de på t.ex pizap som jag gjorde den här (gjorde den även på picnik) så tar jag ju bort det där det står pizap.com







så ser en av designerna jag gjort ut!!
puss o kram!

Ljung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0